ARKIVET freds- og menneskerettighetssenter

Philosophers on education: new historical perspectives
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Philosophers on education: new historical perspectives
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 370.1 Phi
Eier
  • Stiftelsen Arkivet
Klassifikasjon
Emne
År
  • 1998
Noter
  • Omslagstittel: Philosophers on education: new historical perspectives
ISBN
  • 0-415-19130-0
  • 0-415-19131-9
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000      am 
*0012640
*008071120         no                  nob
*020  $a0-415-19130-0$bib.
*020  $a0-415-19131-9$bh.
*082  $a370.1
*096  $a370.1 Phi
*10010
*24010
*24510$aPhilosophers on education$bnew historical perspectives$cedited by: Amelie Oksenberg Rorty
*260  $aLondon$bRoutledge$c1998$g[Opptrykk 2000]
*300  $aXIV, 480 s.
*440  
*500  $aOmslagstittel: Philosophers on education: new historical perspectives
*650 1$aPedagogikk,fredspedagogikk
*653 1$autdanning, utdanningsfilosofi, pedagogisk idehistorie, oppdragelse
*70010$aRorty, Amelie Oksenberg$eRed.
*850  $aStiftelsen Arkivet
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt09.06.2026Arkivet freds- og menneskerettighetssenter370.1 Phi